Witam, poszedł cylinderek tył lewy i wyciekł płyn, po wymianie cylinderka i płynu hamulcowego oraz odpowietrzeniu nastąpił brak ABS-u. Błędy wykasowałem. Proszę o porady co mogło się stać, czy może być przyczyną niedokładne odpowietrzenie hamulców?
LOGI Z I BEZ NOTLAUFU - proszę o analizę
Zwiń
X
-
LOGI Z I BEZ NOTLAUFU - proszę o analizę
Czołem brygada!
Proszę o analizę.
Przez ostatnie 3 tygodnie zdażyło się kilka razy że autko wskoczyło w tryb awaryjny.
Poniżej przedstawiam dwa logi na trzecim biegu. Ten sam odcinek drogi, takie same warunki.
Przy pierwszym auto weszło w stan awaryjny na żółtym polu.
Wyłączyłem i włączym silnik i ustawiłem się w tym samym miejscu i przeprowadziłęm drugą prubę. Notlafu nie było.
Poproszę mądrzejszych odemnie o komentarz:
przebieg 175 kkm, przepływomierz nie wymieniany, N75 wymieniony rok temu, turbo w ostatnich 12 miechach (15kkm) 2xregenerowane.Załączone pliki
-
-
Zamieszczone przez zbigniew147niesprawdzałem, w tygodniu jade do mechanika na kanał i najprawdopodobnie edzie wyjmować turbinę, wtedy będe wiedział dokłądnie co z kierownicamiByła O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
a jak sprawdzic sztange?taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl
Komentarz
-
-
bardzo prosto - zlokalizowac sprezarke , kawalek preta wygietego na koncu , zdjeta pokrywa silnika i latarka - sztanga zlaczona z mieszkiem podcicnienia - nie da sie nie znalesc - pretem ponaciskac na ramie kierownic - jesli jest ruch okolo 1,5 cm w dol - jest jeszcze OK - oczywiscie silnik wylaczony musi byc
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Ziomalsprawdzałes czy sztanga chodzi ?
A więc silnik miał około 40 st. C i sztanga chodziła ciężko -tzn naciskałem kciukiem i cholernie bolało. Przejechałem się po okolicy, przyokazji wyłapałem koleinego Notlaufa i CHECK ENGINE - 17965.
Po powrocie sprawdziłęm jeszcze raz i odniosłem wrażenie że sztanga chodziła lżej.
skok około 1cm. Gdy silnik był chłodny to sztanga nie chiała wrucić do pierwotnego położenia - brakowało może 2 mm. Przy rozgrzanym motorze wracała bez pomocy - samoczynnie do początkowego położenia.
No a czy znajdzie sie wśród nas ktoś kot rozszyfruje mi moje LOGI?
Komentarz
-
-
nie mam zielonego pojęcia, byc może... mam nadzieje że w piątek zostanę oświecony.
odbiorę auto i napewno zrelacjonuje
[ Dodano: Pią 20 Mar, 09 18:29 ]
Odebrałem dziś auto od mechanika. Turbine wyjoł, rozkręcił i zastał w skrajnym położeniu kirownicy zgromadzony nagar, dlatego czasami przy wysokich obrotach kierownice się zacinały. Wszystko przeczyścił, skręcił, zamontował i skasował 500pln.
Mam do pracy 6 km przez centrum miasta. Jedynka, dwujka, stop. Jedynka dwujka, stop. Jedynka, dwujka, trójka, stop i tak przez całą drogę do i z pracy - więc rady mechanika są dwie:
1.
a) raz na tydzień lub dwa tygodnie wylecieć na szybką drogę i odgarować motor i turbine
b) co drugie lub trzecie tankowanie wlać jakiś specyfik do paliwa - zimą nawet radzi raz na 2 tankowania wlać 5ltr benzyny na zbiornik
2).
Sprzedać diesela kupić benzynę
Tera octa śmiga jak śmigać powinna.
Komentarz
-
-
dożucam jeszcze nowego loga świeżo po czyszczeniu turbo. Na uwagę zasługuje porównanie wielkości ciśnień w grupie 11 - żądanego i otrzymanego.
Dodatkowo sprawdziłem jak chodzi sztanga - ciężko ale płynnie bez żadnych skoków i wraca do pierwotnego stanu bez problemu - poprostu czysto w srodkuZałączone pliki
Komentarz
-
Komentarz